sarahaxelsson

Alla inlägg under november 2012

Av Sarah Axelsson - 25 november 2012 08:59

Igår firade vi mamma lite på kvällen så idag är jag lite seg.
Det var en trevlig kväll och bjöds på paj och välkomstdrink :-)
Sen fick ja skjuts hem redan kl 22. De ska nog få bli min hemåt tid, tänk va skönt att få sova ut riktigt efter man har vart ute så slipper hela dagen efter spenderas i sängen. Så tummen upp för tidiga utekvällar!

Av Sarah Axelsson - 24 november 2012 22:04

Jag känner en som har legat med en kändis :-)

Av Sarah Axelsson - 24 november 2012 15:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 24 november 2012 15:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 24 november 2012 14:57

Med två spralliga tjejer är det svårt att natta en liten kille. Hur trött han än var lyckades han hålla sig vaken. Å jag fick springa upp och ner för att tjejerna hittade på nya saker hela tiden. I vanliga fall brukar jag tycka att det är gulligt när dom springer runt i klackskor, men INTE när jag försöker lägga Theo.

Men nu sover iaf Theo en liten stund och tjejerna är ute och leker. Nu kanske jag kan få lite lugn och ro några minuter, fast bara kanske. Antar att dom snart kommer in å härjar igen...

Av Sarah Axelsson - 23 november 2012 21:02

Finns det nån som vet vart man kan få tag i denna klänning, förutom på tradera? Säljs dom i någon affär? Vill få tag på en så snabbt som möjligt :-)

Av Sarah Axelsson - 23 november 2012 19:02

Theo går in i köket med popcornskålen, den åker i backen och jag hör ett Ooooj.

När jag inte kommer och tittar på en gång kommer han in i vardagsrummet och hämtar mig, pekar mot köket och säger Oooj igen.

När vi kommer in i köket ligger popcornskålen på golvet med ETT popcorn bredvid sig :)


Jag kommer ut ur duschen och Nova tittar på mig..

Nova

- Mamma, snart kanske min mage blir lika tjock som din mage...

Hur tjock tror du din mage blir då?

Jag

- Jag hoppas inte den blir så mycket större.

Nova

- Då kanske din mage blir lika tjock som pappas.


Hehe, finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar mina godingar!



Av Sarah Axelsson - 23 november 2012 17:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards