sarahaxelsson

Alla inlägg under juni 2012

Av Sarah Axelsson - 29 juni 2012 20:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 27 juni 2012 21:43

Idag har det vart underbart väder ute, sånt väder som gör att hela dagen blir bra vad man än gör med den. Så vi har passat på att vara ute på två promenader, första promenaden tog jag, Nova och Theo till pekås där vi köpte en massa frukt. Den andra promenaden tog vi tre och mamma, Sanna och Leo. Det är mysigt när vi kan träffas bara för en promenad. Det vore toppen om Sanna kunde flytta hit hon också så vi kan träffas ännu mer än vad vi gör nu. Speciellt sen när Leo blir lite äldre också så han och Theo kan busa runt hela dagarna.

Efter promenaderna åkte jag, Theo och Nova in till stan och hämtade Andreas på hans jobb för att sedan ta en tur ut till cirkus skott för att köpa oss biljetter till mig och Nova så vi kan ha en tjejkväll bara vi två.

När vi var påväg därifrån såg vi alla djuren som stod utanför så vi parkerade bilen och packade ut oss för att titta på hästar, kameler och ELEFANTER!

När vi kommit hem fick vi besök av Marlene, Cristoffer och Jessamyn som kom och gav Theo och Nova paket, Theo för att han fyllt år och Nova för att Theo fick :) Dom fick fina kläder och solglasögon och en keps till Theo.

Efter en fullspäckad dag är det nu dags att sova!

Godnatt på er alla!

Av Sarah Axelsson - 25 juni 2012 18:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 17 juni 2012 20:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 14 juni 2012 19:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 13 juni 2012 20:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 2 juni 2012 20:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 1 juni 2012 14:54

Inte lika kaxig längre. Efter gårdagens bravader med Mattsson hade jag helst inte gått upp ur sängen på hela dagen. Men måste man så måste man.

Vi tog oss en tur till stan idag för jag var tvungen att äta lite Mcdonalds mat. Så kollade vi lite på våxnäs, dom hade våxnäsdagarna eller vad det va så Nova fick en ballong och ansiktsmålning och Theo fick en klubba som han sölade i hela ansiktet :) Men nu är vi hemma igen och jag skyndade att lägga Theo i vagnen, skicka iväg Nova och Andreas på drakjakt och la mig själv i soffan med två täcken över mig. Inge frusen jag inte, fryser fortfarande.

Men det får de va värt för vi hade en riktigt rolig kväll igår.

Nu ska jag ge mig, ögonen känns riktigt tunga nu så jag måste nog passa på nu när ingen kan störa mig.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards