sarahaxelsson

Alla inlägg under april 2011

Av Sarah Axelsson - 28 april 2011 11:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

BVC

Av Sarah Axelsson - 26 april 2011 20:48

Idag har jag, Nova och Mamma vart till barnmorskan och mätt och lyssnat på bäbisen. Verkar som det blir en stor bäbis denna gången också :)

Vi förklarade för Nova att bäbisen lät som en häst (som galloperar) först så sen när hon skulle berätta hur det lät så sa hon hihi som hon tycker att hästen säger. Så grymt söt. Sen tog vi ett besök hem till Pappa innan vi åkte hemöver igen.

I helgen har jag, Nova och Andreas varit och firat påsk hos Andreas föräldrar. Det blev påskmat och grillat. Gött de. På torsdagen firade vi påsk hos Pappa.

Min VFU är klar, så nu ska jag bara skriva klart en hemtenta som ska va inne på torsdag :S Inte så rockigt, men men, de får gå.

Nu ska jag ge mig.

Puss hej!

Av Sarah Axelsson - 6 april 2011 10:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 5 april 2011 20:22

Idag är det exakt tre månader till beräknad förlossning. Hoppas att lillskrutten vill komma tidigare, men det är väl inte så troligt kanske. Vore allderless lagom om han/hon vill komma i juni istället. Så slipper man dom sista veckorna :) Men men, det är ju inget som jag kan bestämma.

Idag har jag fått tillbaka en hemtenta och fått svar på patofysiologitentan. Båda var godkända så jag är helnöjd.

Jag och Nova tog bussen till Mamma och hälsade på förut, hon hade fått ordning på lägenheten. Sen fick Andreas hämta oss för det regnade och då är det inge roligt att gå och åka buss.

Nu sover Nova så gott och jag tror inte att jag ska vara uppe länge till jag heller.

Ha de bra!

Av Sarah Axelsson - 4 april 2011 13:19

Idag är det måndag. Som vanligt har helgen gått alldeless för fort. Va och firade Anna i lördags. det var trevligt. Stannade inte allt för länge, men det lilla vi var där var trevligt iaf.

Nova är på dagis och Andreas på jobbet så jag sitter här i min ensamhet och funderar på vad jag ska hitta på idag.

Väntar fortfarande på svaret på tentan som skulle ha kommit i fredags, så tsktigt att dom inte kan skicka ut tentorna i tid.

Sitter och väntar på en traderaauktion som ska ta slut om tio minuter också. Vilket nöje :P Vann nyss ett dataspel till Nova. Ska bli roligt att se om det blir hon eller jag som spelar det mest :)

Igår blödde jag lite också och orolig som jag blev så skyndade jag mig in i soffan och la datorn på magen för att jag skulle se så att bäbisen rörde på sig. Det tog inte lång tid innan det började sparka där inne, tur att man vet hur man väcker den iallafall så man inte behöver vara orolig allt för länge :)

Snart är det påsk och jag och Nova har börjat påskpynta. Det är ju så mysigt med pynt så jag passade på att ta fram lite i helgen. Måste bara ut och plocka lite påskris nån dag också, eller så skickar jag ut Andreas, får se vad jag orkar med.

Nu ska jag iallafall sluta skriva och kolla lite annat.

Ha de bra så länge!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards