sarahaxelsson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sarah Axelsson - 31 augusti 2013 13:41

Idag har vi pysslat lite här hemma. Godispåsar till fyra små barn och en stor "unge".

Mitt jobb var att vika ihop påsar av papper. Sen fick alla pynta sin egen påse.

Måste ju säga att den stora ungen hade väldigt dålig fantasi. Men Nova och Theo gjorde iaf ett bra jobb.

Av Sarah Axelsson - 31 augusti 2013 06:50

Att vakna kl 6 på morgonen en lördag känns inte rikigt rätt. Jag och Nova skulle ju ha lååång sovmorgon och nu ligger jag här vaken och alla andra sover.
Va ska man hitta på idag tro?

Av Sarah Axelsson - 30 augusti 2013 22:11

Idag har vi haft riktigt fredagsmys här hemma, med fångarna på fortet och chips.
Känns som förr i tiden.
Det märks att barnen börjar bli stora när både Nova och Theo orkade titta så länge på ett program som inte var tecknat :)
Så vad finns det mer för familjeunderhållning att titta på under helgerna?

Av Sarah Axelsson - 30 augusti 2013 20:04

Andreas lär Nova klockan. De här kan nog gå hur som helst. Tjugo över halv två känns inte riktigt rätt.

Av Sarah Axelsson - 27 augusti 2013 19:44

Nu har vi köpt sensommar/höst skor.

Nova valde Hello Kitty skor att ha inne och glitter skor att ha ute.

Theo skulle först inte ha några alls, men tillslut hittade vi dom här som han inte ens tog av sig för att betala ;)

Av Sarah Axelsson - 25 augusti 2013 19:42

Ekonomin blir bara bättre och bättre, 100 kr vinst på bingolotto!
Yiieeha. Tänk så nöjd man kan bli av en liten vinst.

Av Sarah Axelsson - 24 augusti 2013 08:54

Att betala räkningar har aldrig vart tråkigare :/ Trodde att vi skulle ha mer pengar nu när vi båda jobbade, men tji fick jag.
Räkningarna växte visst med inkomsten.
De suuuger!
Jag som tänkte åka till ullared den här månaden :/

Av Sarah Axelsson - 20 augusti 2013 20:08

Va inne till maxi och storhandlade förut. Pasaade självklart på att kolla lite i affärer också. Hittade två leggings till Nova.

50 kr för båda två kändes som ett bra pris så i morgon ska jag in och köpa två par till Theo också. För visst kan killar ha leggings?

Nova var inte så förtjust i färgerna först, men när jag tog fram lote matchande klädervar hon helnöjd. Tillochmed tröjan som låg i fulhögen fick ta sig en plats i garderoben för den matchade de nya byxorna ;)
Ett bra köp med andra ord, tyvärr tyckte hon att det var så kul att matcha att hon försökte själv också.

Ni ser ju hur de gick. Sen gav hon upp och kläderna blev liggnas där på golvet :/

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards