sarahaxelsson

Alla inlägg under juni 2014

Av Sarah Axelsson - 19 juni 2014 07:39

-vad fin du blidde i gulhårig då.
Fast jag kan inte hindra mig från att skratta. I morgon ser det nog bättre ut.

Nova efter jag färgat håret. Tyvärr blev det inte riktigt som jag hoppats ;)

Nån som har tips på hur jag får de gula blont?

Av Sarah Axelsson - 12 juni 2014 22:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 4 juni 2014 22:30

På sista tiden har jag gått till jobbet och funderat på hur bra hösten kommer att se ut. A ska jobba borta och jag ska jobba kvar och ha barnen på dagis på samma ställe.
Idag kom lappen om att barnen kommit in på dagiset jag sökt. Toppen tänkte jag, nu börjar det ordna upp sig.
Sen kollar jag mailen och ser att jag
inte kommer få jobba kvar till hösten för att jag inte är nog flexibel.
Så nu har jag helt plötsligt en dagisplats men inget jobb där till hösten.
Så nån som har nått jobb till mig? Helst från i morgon, för jag vill inte va kvar en dag extra som de känns just nu.
Den här dagen har vart mindre rolig måste jag säga. Hoppas verkligen att morgondagen blir bättre.

Av Sarah Axelsson - 4 juni 2014 09:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 1 juni 2014 22:39

Tog en tur med bilen idag när det helt oväntat dök upp en dikeskant från ingenstans. Det tog några timmar och även om jag bestämt mig för att inte säga nått till A, slank det ur mig att det var nått som brakade på bilen idag. Men jag berättade också att jag lagade det helt själv. Vi gick ut och tittade och visst var det lagat minsann, bara det att det saknades några bitar ;)

A börjar prata körförbud, jag tycker iaf jag var duktig som lagade bilen!

Av Sarah Axelsson - 1 juni 2014 08:08

Första juni och sommaren är äntligen här.
Natten har spenderats i husvagnen och N och T verkar tro att det fortfarande är natt. Skulle tro att dom sover några timmar till.
Husvagnen är uppställd, solen är framme. Det är allt bra härligt med sommar.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards