sarahaxelsson

Alla inlägg under maj 2013

Av Sarah Axelsson - 31 maj 2013 04:37

Fredag idag och vi startar med en tiditr morgon sista vardagen på veckan. Men det innebär ju också att jag slutar tidigt och har nästan hela dagen hemma sen. De ska bli grymt skönt med lite helg nu och i morgon är det redan juni, då är SOMMAREN äntligen här!

Av Sarah Axelsson - 30 maj 2013 16:49

Idag tänkte jag att Theo ska få sova så länge han behöver. Så han somnade nån gång strax efter tolv skulle jag tro på dagis. Nu ligger han fortfarande och sover. Och även fast hela jag skriker att jag borde väckt honom för flera timmar sen så är det något som hindrar mig. För det borde ju finnas nån anledning till att han sover så här länge. Sen blir det nog inte allt för roligt inatt kanske, men då får vi ta de. För sover han så här länge så behöver han nog verkligen sova.

Tur att Nova är ute och leker med sina kompisar, annars hade det nog blivit väldigt tråkigt för henne.

Av Sarah Axelsson - 30 maj 2013 16:12

Jollyroom håller just nu på med ett rearace. Det kommer nya saker till reapriser varje timme. Detta kan bli farligt.

Än så länge har jag bara knappat in en tröja till Theo.

Risken finns att det blir fler grejer om jag fortsätter kolla varje timme. Sånna här grejer är hårt för en som inte ens fick ut 3500 kr den här månaden ;) Tur att jag får lön nästa månad iaf, då kommer jag nog känna mig stenrik :)

Av Sarah Axelsson - 30 maj 2013 15:39

Jag måste hitta fina kläder som Nova och Theo kan ha på sig, först på nationaldagen och sen på midsommar. Men jag vet inte vad jag ska köpa. Hittar bara sverigeklänningar i för små storlekar eller en som kostade över 1000 kr och det har jag ingen lust att betala.

Vad ska era barn ha på sig på midsommar? 

Känns som man vill hitta nått nytt och fint till dom. Men vad och vart?

Av Sarah Axelsson - 29 maj 2013 20:10

Idag fyller barnas farbror Jesper år. Nova och Theo grattar med en fin teckning som Nova målat.

Av Sarah Axelsson - 29 maj 2013 17:44

När man kommer på sig själv med att lägga ner brödbiten man hittat på golvet i fickan och det ändå inte spelar någon roll för att gårdagens smörgås redan ligger där ;)

Av Sarah Axelsson - 28 maj 2013 18:06

Nu har jag stått ut med den gamla mobilen tills jag kunde förlänga abonnemanget. Så idag åkte jag in och köpte den här skönheten ;)

Av Sarah Axelsson - 26 maj 2013 19:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards