sarahaxelsson

Alla inlägg under oktober 2015

Av Sarah Axelsson - 24 oktober 2015 19:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 24 oktober 2015 19:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 22 oktober 2015 20:25

Halloween närmar sig med stormsteg och i morgon ska Nova på årets första halloweenfest. Att behöva gå upp klockan kvart över fem kommer nog kännas, men vad gör man inte :)
Vi har köpt oss lite smink och hårfärg som passar med kläderna hon ska ha. Så nu är det bara att ställa klockan i gryningen för att hinna med sminkningen innan vi ska iväg.

Hittade även två hallmattor på Rusta när vi var iväg, så nu blir de att fint här hemma ;)

Av Sarah Axelsson - 21 oktober 2015 17:33

Idag har jag, Nova och Theo pysslat ihop ljuslyktor till halloween.

Av Sarah Axelsson - 20 oktober 2015 20:25

Nu börjar förra årets julkläder reas ut och idag fick vi hem dessa fina klänningar från Duns.

Så fina och dom är både gots certifierade och gjorda i ekologisk bomull.

Av Sarah Axelsson - 15 oktober 2015 19:59

När man har sådär lagom mycket pengar kvar, så de bara räcker till maten och barnbidraget inte kommer förens nästa vecka, då, just då passar Xxl på att rea ut vinterstövlar från Sorel.

Det blev visst ett par var till Theo, Nova och mig.
Nu behöver vi inte oroa oss för vad vi ska köpa för matpengarna längre. Bara hoppas att Andreas tycker det var en lika bra idé som vi andra tyckte ;)

Av Sarah Axelsson - 9 oktober 2015 22:38

Idag har vi tatuerat oss här hemma. Jag, Nova och Theo skaffade oss några var.

Av Sarah Axelsson - 8 oktober 2015 21:35

Nova har börjat läsa. Häromdagen var det några ord och idag fick Theo en bok på kyrkan som Nova satt och läste högt ur nästan hela vägen hem från stan. Hon ljudade och sa orden och de orden hon inte kunde komma på bokstaverade hon för mig så jag fick säga vad det stod.
I somras när jag ville öva på att läsa med henne sa hon till mig att hon ville lära sig läsa i skolan och nu efter två månader i skolan och hon har redan lärt sig att läsa.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards