sarahaxelsson

Alla inlägg under november 2015

Av Sarah Axelsson - 30 november 2015 20:09

Kalendrarna ligger framme, kläderna är på plats, förväntan är hög.

I morgon är den här, dagen vi länge väntat på. I morgon är det första december.


NisseDörren har kommit upp också

 


Nissen kommer lämna ett paket var till Nova och Theo någonstans i huset. 

Första paketen hamnade i brasan.

 

I första luckan finns pepparkaksformar

 

Undra vem som är mest förväntansfull, jag eller barna :)


Av Sarah Axelsson - 28 november 2015 20:28

Första advent i morgon så jag och Theo passade på att göra lite adventsfika. 

 


Varför vet jag inte riktigt för det verkar inte vara nån av oss som vill äta dem ;)

Av Sarah Axelsson - 26 november 2015 19:05

Idag tyckte Theo att min mobil, med tillhörande mobilskal, pengar och kort behövde ta sig ett bad, tyvärr blev badet i toaletten och mobilen kan ej längre användas. Känns extra kul när man har 20 månader kvar att betala för den. Nu får den ligga på tork i ris i några dagar och sen hoppas jag verkligen att den funkar igen. 

Så om det är någon som behöver få tag i mig de närmsta dagarna får ni ringa till Andreas.

Av Sarah Axelsson - 25 november 2015 16:55

Igår och idag har jag sprungit runt i olika köpcentrum för att hitta julklappar. Igår var jag, Theo och mamma på charlottenbergs köpcentrum. Efter flera timmar i köpcentret kom vi därifrån utan att ha köpt en enda julklapp, men de gjorde inge för vi fick träffa oldemor och oldefar och det var roligare än att köpa julklappar.
Idag var jag och mamma på bergvik och kollade, men jag hittade inga julklappar där heller.
Däremot hittade jag lite fina kläder.

En tröja till Theo

En klänning till Nova

En varsin rentröja till Nova och Theo

Och en rentröja till mig :)

Av Sarah Axelsson - 23 november 2015 18:51

Andreas hade visst sagt till svärmor att jag också ville ha paket, så idag låg det här i brevlådan ;)

Av Sarah Axelsson - 23 november 2015 17:58

Årets dörrprydnad är gjord av Theo.

Jättefin och extra roligt när man får se vad de gjort på dagis.


Av Sarah Axelsson - 22 november 2015 18:03

Gårdagens pyssel fick bli en öppen spis.

Nu saknas bara litte glitter, stora rosetter och julstrumpor med initialer på så är den färdig sen.

Av Sarah Axelsson - 22 november 2015 18:00

Idag har morfar, mormor, Magnus, Jonas och hans familj vart här och käkat pizza och firat Magnus födelsedag och farsdag så här i efterhand.
Morfar hade med sig en innebandy klubba till Nova, precis en sån som hon önskade sig. Hon blev så nöjd så hon inte visste vad hon skulle säga :)

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards