sarahaxelsson

Alla inlägg under april 2014

Av Sarah Axelsson - 28 april 2014 10:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 28 april 2014 10:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Vab

Av Sarah Axelsson - 28 april 2014 09:26

Idag är jag och T ensamma hemma och myser i soffan. Efter att ha vart vaken större delen av natten känns det som det behövs.
När T är påväg att få feber märks det tydligt. Han vaknar och gnyr, luktar annorlunda och andas på ett helt annat sätt så inatt tyckte jag det var lite konstigt när alla tecken fanns men ingen feber. Det gick nån timme och sen sa han att han hade feber.
Det stämde så han får va hemma från dagis en vecka till. Blir ett långt påsklov de här :)

Av Sarah Axelsson - 28 april 2014 09:13

Igår startade jag en rensning på vinden. Hittade rätt mycket som jag inte skulle ha kvar och då har jag bara gått igenom en liten del.
När jag sen gått och lagt mig kommer A in och säger att jag har vunnit en plats till bakluckeloppisen på söndag.
Så nu blir det rensning här hemma hela veckan :)

Av Sarah Axelsson - 21 april 2014 11:24

Nu är påsken över och vi fick en massa godis kvar som inte kommer bli uppätet, så T fick ett underlägg och en hammare till godiset istället ;)

Av Sarah Axelsson - 17 april 2014 09:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 3 april 2014 21:27

A köpte godis och chips för idag skulle vi ha en myskväll när N och T somnat.
N och T somnade innan åtta.
Sagt och gjort

A sover som en stock och mitt godis är slut :/
Tror bestämt att jag struntar i myskvällen och tar mig ett bad och kryper ner mellan barnen istället så kan A ligga kvar i soffan.

Av Sarah Axelsson - 1 april 2014 18:54

Första april idag så jag var ju bara tvungen att komma på ett aprilskämt att testa på A. Så jag fejkade ett telefonsamtal från chefen och sa att jag bara får va kvar en månad till. Tror aldrig jag fått ut A från toan så snabbt ;)

N ville också lura A.
-pappa vad söt du är.
-Tack
- april april.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards