sarahaxelsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sarah Axelsson - 20 oktober 2010 21:22

Idag kom åkpåsen från 7am. Jättefin var den. Så fick jag reklam på mailen från barnenshus där det var en jättefin barnvagn som man kunde köpa den 29 oktober. Och det är ju självklart att jag måste köpa en sån så den passar till åkpåsen :) Hoppas bara att den är nog stor så inte Nova blir för lång för den. Men det märks då.

Om drygt en vecka blir det halloween fest. Ska bli roligt. Hoppas bara att det är många som kommer.

Den andra tävlingen som vi var med i är nu avslutad, vinnarna har dock inte presenterats än, men om dom inte tar bort oss igen så har vi vunnit X2. Haha, aldrig fel med två lektält :P Men men, ska inte ta ut vinsten i förskott man vet aldrig om dom får för sig att ta bort bilden igen :S

Sanna kommer hem på fredag också, ska bli roligt att träffa henne igen och se hur hon har haft det.

Nu ska jag gå och lägga mig, upp tidigt imorgon!

Kram och godnatt på er!

Av Sarah Axelsson - 10 oktober 2010 22:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 4 oktober 2010 21:58

Idag är det kanelbullens dag, så jag och Nova passade på att baka lite kanelbullar och kärleksmums. Tog lite bilder också som jag tänkte lägga in, men vet inte vart jag har sladden till kameran så det får bli en annan gång. Eller ska jag orka leta upp den, hmm, får se sen.

Efter min vinst på brandos.se fick Nova sina pippiskor. Dom var verkligen jättefina och hon tycker mycket om dom. Sen kom det även hem ett annat brev en dag, från kattis och co tror ja de va, där hade jag också vunnit nått. Tror det var nån brun utan sol kräm eller nått. Kollade inte så noga, visste faktiskt inte ens att jag hade varit med och tävlat om den. Men men, roligt att vinna iaf. :P

Nee, kunde inte hitta sladden någonstans. Får se om Andreas vet vart den är annars blir det till att köpa en ny sladd. Fattar inte hur jag lyckas tappa bort två stycken :S

Nu orkar jag inte skriva mer! Skriver nog igen när jag har hittat sladden.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards