sarahaxelsson

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Sarah Axelsson - 15 november 2012 19:26

Idag har vi vart och lekt med Sanna och Leo. Sen åkte vi vidare till kyrkan, var med på musikleken och åt lite mat. En härlig dag, men nu är det skönt att vara hemma igen.

Barna och Andreas har gått och lagt mig så jag passar på att mysa i soffan.

Tittar på trean och ser en stackars liten tjej som har fått en stekpanna med mat över sig och fått en massa brännskador. Sånt får bara inte hända. Imorgon får det allt bli att åka och kolla efter spisskydd att sätta upp på spisen så man inte behöver oroa sig lika mycket. Fy så hemskt och vilka skuldkänslor man skulle få om det skulle hända nått sånt och man vet att man kunde ha undvikit det med ett enkelt skydd. Det är så sjukt mycket saker att tänka på när man ska barnsäkra ett hus och mycket som man säkert inte ens har tänkt på att det kan vara farligt.

Nu ska jag kolla lite på datorn.

Ha de så bra!


Av Sarah Axelsson - 15 november 2012 11:05

Igår fick vi ett v-smile från en snäll tjej. Det glappar lite ibland, men funkar efter lite krångel. Vårat funkar ju nästan inte alls så det var ett framsteg :)

När Nova tittade i kassen var hon snabb med att säga att det orange spelet var Theos

och det rosa/lila (nya) var hennes :)

Så nu får vi äntligen användning av alla de spelen jag köpte till henne i födelsedagspresent.

Av Sarah Axelsson - 15 november 2012 10:48

En sak som behövs för att få en riktigt lyckad jul är julklappar i massor.

Så varför inte försöka vinna dem?

Detta spel skulle passa perfekt till Nova!

Jag tävlar om ett Pippispel hos Britta Bloggar. Tävla här du med, tom 19/11

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards