sarahaxelsson

Alla inlägg under februari 2013

Av Sarah Axelsson - 28 februari 2013 10:52

Vi tänkte att vi skulle bjuda på buffe på bröllopet, typ kallskuret och potatissallad eller nått annat gott. Så nu behöver vi tips på ställen med bra mat i eller runt om Karlstad. Har ni provat från något bra ställe? Kom med en massa förslag så vi har lite att välja mellan.

Av Sarah Axelsson - 28 februari 2013 10:45

Det är bra att nästan vara gift, då får man blommor!

  

Av Sarah Axelsson - 27 februari 2013 10:34

Det är fortfarande tidigt och ja har redan hunnit med en timmes promenad och städat och dammsugat hela huset. Känner mig riktigt nöjd så nu förtjänar jag att sitta framför datorn resten av förmiddagen.

Solen skiner idag igen och jag ser fram emot en till promenix. Igår köpte jag mig lite påskliljor som är påväg att blomma ut. Så nu får våren gärna komma!  


Av Sarah Axelsson - 26 februari 2013 14:49

På torsdag ska vi ha me&i träff här hemma. Så jag tänkte passa på att dela med mig av en länk för dom som vill se vad det är och vad som finns att köpa.

http://www.meandi.se/sv/


Är det någon mer som vill komma är det bara att ni säger till!

Av Sarah Axelsson - 26 februari 2013 14:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 26 februari 2013 11:23

Igår kom påskharen till Andreas med en samsung galaxy s III. Själv hade jag lite beslutsångest och åkte ifrån butiken med min gamla mobil. Tyckte att samsungen var lite för stor så jag sket i de istället. Men efter att ha testat Andreas mobil i två minuter bestämde jag mig för att jag visst skulle ha en sån. Kameran fick vara avgörande i mitt val. Hellre en stor mobil med en bra kamera än en liten mobil med en dålig kamera.

Så nu får vi se om påskharen kommer med en mobil till mig idag :)


Av Sarah Axelsson - 25 februari 2013 21:10

Nu har bröllopsklänningen kommit hem, så nu är det bara några kilo som måste bort för att jag ska få på mig den ;)

Men jag har ju hela våren på mig så de ska nog inte bli några problem.

Nu gäller det bara att hitta kläder till dom andra godingarna.


ölegökrhnrel, svär lite åt mig själv. Kollade på Ellos förut och bestämde mig för att köpa lite saker. Dum som jag var ringde jag mamma och frågade om hon skulle ha nått innan jag beställde. Så nu när jag skulle in och köpa sakerna var dom självklart slut... Men jag är inte bitter... Bara väldigt irriterad. Varför köper man inte bara saker när man ser dom istället för att vänta hela tiden.

Men de kanske var lika bra, var nog inte meningen att jag skulle ha nått :(

Av Sarah Axelsson - 25 februari 2013 10:32

Solen lyser, himlen är blå.

Vad det är skönt att leva då.

Högt i topp går allas humör och det är det som susen gör!

 

Nu har vi haft fint väder i flera dagar och idag verkar solen skina lite extra mycket över oss. Kan det vara våren som är på väg? Vårkänslorna börjar komma iaf och man känner det där glada pirret i magen när man tittar ut. Nu väntar jag bara på att temperaturen ska stiga lite också så man kan ta på sig vårjackan och springa runt på snöfri, torr mark!

 

 

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards