sarahaxelsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Sarah Axelsson - 24 maj 2011 12:13

Hejsan!

Tror jag ska sova några timmar nu innan jag hämtar Nova på dagis. Sen skulle Andreas bjuda oss på mat någonstans. Nu är det snart sommarlov, ska bli grymt skönt.

Tycker att bäbisen kan titta ut snart också. Men sån tur har jag väl inte. Det är ju iaf inte jätte många veckor kvar nu innan man får se den lille, det ska bli riktigt spännande.

Andreas börjar snart sin semester. Då ska han få göra allt här hemma. :P Jag och Nova ska bara leka och mysa :)

Fick svar på läkemedelsräkning 2 idag också och jag klarade den med :) Det flyter på rätt bra nu :)

Nej nu ska jag ge mig. Känner ett stort behov av glass. Take care!

Av Sarah Axelsson - 14 maj 2011 15:06

Idag är det lördag. Härligt! Men jag är trött så trött så jag och Nova har lagt oss i sängen igen. Ska snart väcka Nova så vi kan gå till affären och köpa nått gott att äta idag. Skulle ju inte sitta fel med en pizza ;)

Jag skulle behöva färga håret. Måste hitta någon bra toning eftersom jag hört att man inte ska färga när man är gravid. Toning är ju lite mildare så det ska nog gå bra.

Har haft två läkemedelstentor under veckan också. Trodde jag hade kuggat på den igår men sen kollade jag med en annan så förhoppningsvis klarade jag dem. Men det vet man ju inte. Det kan ju vara nån siffra som blir fel och då är det ju kört. Men hoppas gör jag iaf.

Nej, nu är jag hungrig så nu får jag nog gå upp och se vad vi ska äta idag.

Ha de så bra!

Av Sarah Axelsson - 9 maj 2011 12:05

Blir så lång tid mellan jag skriver nu så jag tänkte passa på att lägga in ett inlägg. Har kommit hem från skolan nu, tror det var den mest värdelösa lektionen idag. Blä, känns inge roligt när man väl har åkt dit.

I helgen har vi vart på karlstadskalaset eller vad det hette, för barn och sen så har vi vart till mariebergsskogen.

Idag ska vi köpa mörkläggningsgardiner till sovrummet, i morse kom Andreas in med Nova vid 5.30 och då var det så ljust så hon inte kunde somna om och det har jag inte lust med nått mer.

Ska plugga lite läkemedelsräkning ikväll också, inte så rockigt det heller, men de vore ju skönt att klara tentan i morgon.

Mindre än 2 månader kvar tills bäbisen ska komma nu också. Vi byggde ihop spjälsängen igår. Så nu får Novas dockor sova i den tills bäbisen kommer :)

Tycker att bäbisen kan komma ut nu istället. Det vore skönt. Har ändå inte så mycket i skolan nu så det gör inget :)

Nu ska jag ge mig!

Puss och kram!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards