sarahaxelsson

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Sarah Axelsson - 28 november 2012 21:15

Nu börjar julen sakta med säkert att visa sig i huset, köket är nästan klart. Jag är riktigt nöjd med både stjärnorna, gardinerna och dukarna.

 

Vardagsrummet däremot är det lite värre med, jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag vill ha för gardiner. Jag skulle behöva någon fin kappa, en riktigt julig kappa, med massa tomtar eller nått på. Sen skulle jag behöva lite fina fönsterdekorationer till alla fönster, såna här ljusbollar.

 

Får se om man kan hitta nått någonstans. Tips på vart man kan hitta billiga och fina gardiner och "bollar" mottages gärna.

Av Sarah Axelsson - 28 november 2012 21:10

Idag har vi fått våran julklapp från Andreas föräldrar, en ny tv. Inte så bra bild, men det är iaf en samsung :)

 

Tack Anette och Thomas för julklappen! Och tack pappa för att då åkte och köpte den åt oss!

Av Sarah Axelsson - 28 november 2012 11:39

Det finns självklart många för och nackdelar med att vara både vuxen och barn.

Men att kunna sätta sig ner, mitt i veckan med en godispåse, en chokladkaka och ett glas coca cola. De kunde man inte göra hur som helst när man var liten.



Av Sarah Axelsson - 28 november 2012 11:27

Nu har jag hittat en tävling jag tycker ni ska titta in och vara med på, men självklart ska ni ju inte vinna, för det är mitt jobb ;)

Gå in på http://elfinas.blogg.se/2012/november/stor-julklapps-tavling-2.html och tävla.


Så, vad skulle du välja? Gå in på www.spelmedposten.se och kolla.

Själv skulle jag nog välja Verktygsbänk med borrmaskin och ett Pärlset 6000 pärlor

Fast jag är inte riktigt säker, för det fanns så väldigt mycket fint som jag hade velat haft till godingarna.


Av Sarah Axelsson - 28 november 2012 09:59

Med bara tre dagar kvar till första December har jag gjort klart och slagit in barnens paketkalendrar.

Ett tips till alla er som inte vet vad ni ska stoppa i kalendrarna så finns det färdiga förpackningar med både bilar och prinsessor för 200 kr på Karlssons. Dessa har vi använt oss av och jag kan säga att jag är imponerad över hur mycket och fina saker det faktiskt är i förpackningarna. I andra färdiga förpackningar man har sett har det ju typ vart en penna, ett sudd m.m Men inte här!

       

Paketen ligger nu inslagna och färdiga i en varsin kartong och sen får dom välja ett paket varje dag.

   



Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards