sarahaxelsson

Alla inlägg under november 2010

Av Sarah Axelsson - 22 november 2010 21:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 22 november 2010 20:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 8 november 2010 21:34

Yeehaa.. Hade skrivit ett jättelångt inlägg och vad händer. Batteriet tar slut i datorn så jag får börja om från början. Inte lika munter nu måste jag säga men det löser sig nog.

 

Andreas drygar sig hem så jag fick gå upp och kissa och äta utan att han var hemma och tände lampan åt mig och skyddade mig mot alla hemskheter som finns i mörkret. Som tur var för honom (och mig) så gick det ganska bra ändå, men läskigt var det.

 

Tentan i fredags var svår och jag har faktiskt ingen aning om hur det gick, i vanliga fall brukar man ju iallafall veta, men nu känns det som att jag ligger och väger på mitten. Sen har jag kommit på vissa fel också så jag hoppas att några av mina gissningar var rätt så att det väger upp varandra. Men men, det är bara att vänta i tre veckor och se.

 

Väntan är det rätt mycket just nu, mycket som händer inom det närmsta året känna det som. Men snart är det iallafall jul och det ska bli så grymt mysigt. Jag ska verkligen ta vara på jullovet tillsammans med Nova. Det kommer bli pyssel, pynt och bak här hemma. Med en massa julmusik till. Hoppas verkligen att Nova är lite förtjust i jul som jag, hehe, man vet ju aldrig, hon kanske inte ens vill vara med på allt julstök. Men det tror jag nog, klart att Mammas tjej kommer att gilla julen. Det finns ju i hennes gener :)

 

Vi tog hem segern i tävlingen med bilden på Nova. Så nu väntar jag spänt på ett mejl där det står hur vi ska göra för att få hem vårat rosa prinsesslektält. Det kommer passa så fint i Novas rum.

 

Nu kom Andreas hem. Typiskt, jag som nyss gick upp. Jaja, nu kan jag nog snart sova iaf.

Godnatt!

Av Sarah Axelsson - 1 november 2010 21:04

Idag har jag och Andreas vart tillsammans i fyra år. Wow, vad fort det har gått. En fin present fick vi också :)

Så jag, Nova och Andreas tog oss en tur in till stan och åt lite mat och sen köpte jag mössa och vantar. Trodde aldrig jag skulle lägga över 300 på mössa och vantar men det gjorde jag idag. Dom är ju grymt snygga och håriga.

Lämnade in digitalkameran på lagning idag också, så nu har jag ingen kamera på några veckor. Hoppas att den går att laga iaf.

Nu ska jag kolla lite annat på datorn och se lite på tv och sen ska jag lägga mig och gosa med Nova och Andreas (när han väl kommer hem)

Jag älskar min familj!!!

Ha det så bra!

Godnatt!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards