sarahaxelsson

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Sarah Axelsson - 16 november 2012 20:27

Barnen sover och Andreas har dukat fram fredagsmys :-)

Av Sarah Axelsson - 16 november 2012 17:14

Nu är det fredag igen, härligt med helg. Den här helgen kommer de va fullt ös, handboll, badhuset och julmarknad. Ska bli riktigt kul.

Idag har jag och mamma vart uppe och städat undan lite på vinden, skulle titta på våra gamla leksaker och se om det var nått vi kunde ta ner till Nova och Theo. Det fanns en hel del, en massa bilar, barbiedockor och ett stort barbiehus. Efter att ha suttit och krånglat ett bra tag för att få ihop barbiehuset var jag riktigt nöjd och hade iaf hoppats på att Nova skulle vilja leka lite i de. Men neeedå. De va inte så roligt som jag trodde att hon skulle tycka de va.

Istället satt hon och pysslade ihop halsband av pärlor hon fått av pappa med posten idag. Så från och med nu ska jag nog köpa pysselgrejer till henne istället för leksaker. Det uppskattas nog mer.


Nu sitter jag och väntar på att Andreas och Theo ska komma hem från affären med lite fredagsmys.

Ha en bra kväll!


Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards