sarahaxelsson

Alla inlägg under augusti 2015

Av Sarah Axelsson - 31 augusti 2015 21:12

Jag har laddat ner en målarapp på min telefon, idag fick Theo testa den.

Så här fin blev den.
Synd att det inte var på papper då skulle jag haft den som tavla.

Av Sarah Axelsson - 31 augusti 2015 14:15

Att börja jobba klockan fem på morgonen är inte riktigt min grej och det brukar ta rätt lång tid innan man får upp tempot på jobbet, men inte idag. Denna sak stod på golvet och var antagligen beredd att attackera mig.

Som tur vad hade jag en arbetskamrat på jobbet som fick komma och ta ut den. Jag stod i en soffa och hon stod på golvet och skrek rätt ut när den rörde sig, det var läskigt, men vi vaknade iaf :)

Av Sarah Axelsson - 30 augusti 2015 09:13

När vi vaknade i går morse kom vi på att vi ville åka till liseberg och ca 40 minuter senare satt vi inpackade i bilen.

Just den här dagen hade radion (jag tror de va mix megapol) nån festival på Liseberg så vi fick åka massa karuseller och titta på på Eric Saade innan vi åkte hem.
En spontanresa som blev så bra den bara kunde och vi alla var helnöjda när vi åkte därifrån.

Av Sarah Axelsson - 28 augusti 2015 22:26

 

Idag hade insidan ut biopremiär och vi tyckte detta var ett bra tillfälle att använda upp biopresentkortet jag fick när jag fyllde år.


Det var en charmig film som passade hela familjen. Med olika roliga gubbar för olika känslor. Detta var rätt praktiskt och gjorde att vi slapp bråk om att släcka ner när det var läggdags, den arga gubben höll sig undan :) Jag tror att vi med hjälp av dom här känslogubbarna kommer kunna ha bra diskussioner om hur man känner och varför man känner så med barnen.
Så den här filmen rekommenderar jag varmt till alla med barn.

Av Sarah Axelsson - 27 augusti 2015 21:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 6 augusti 2015 22:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 6 augusti 2015 22:49

Ständigt några dagar sen i uppdateringarna, men vad gör de :)
I lördags åkte jag och barna med deras kompisar och deras mamma till mariebergsskogen och tittade på Peter Pan teatern.

Efter teatern fick man träffa skådespelarna och kramas lite.

Av Sarah Axelsson - 3 augusti 2015 00:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards