sarahaxelsson

Alla inlägg under augusti 2017

Av Sarah Axelsson - 30 augusti 2017 20:49

Måste bara skrika ut att idag mår jag bra, idag är jag glad. Jag vet inte om de e för att jag fick blommor, att jag hade besök eller att köket är nymålat i massa härliga färger och det spelar ingen roll, för huvudsaken är att jag just nu känner att jag mår bra.
Efter att ha gått och grubblat på allt jag har förlorat i flera år känner jag just nu istället en tacksamhet till det jag har, min familj, mitt hus, mina vänner och två jobb med sköna människor som är roligt att komma till. Inte alla dagar, men så är det väl för alla.
Så just nu känns det som att saker och ting börjar falla på plats. Sen vet jag att känslan lika gärna kan vara över i morgon, men den finns iaf där inne någonstans och det är skönt att veta.
Jag kommer alltid att sakna och älska Magnus och Pappa, men nu får vi hoppas att dom har det bra tillsammans och försöka börja bygga upp livet igen.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards