sarahaxelsson

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Sarah Axelsson - 20 november 2012 16:07

Posten kom med mycket spännande idag. Även den här låg och väntade på mig i brevlådan, så nu är det snart dax att börja planera inför årets julkort.

Av Sarah Axelsson - 20 november 2012 16:05

Idag fick vi ett paket i brevlådan, från Nova oxh Theos farmor. Paketet hade fyra chokladkalendrar i sig. Mums, jag räknar med att alla är till mig ;) Nu har vi chokladkalendrar så de räcker och blir över och Nova och Theo vill helst öppna dom redan nu. Men jag är hård. Dom får vänta dom också. Med åtta kalendrar tror ja nästan vi slår förra årets samling :-)

Av Sarah Axelsson - 20 november 2012 13:32

När man går runt på stan ibland hittar man då och då någon människa som har leggings på sig, utan någon lång tröja eller något annat som täcker rumpan över. Jag brukar fundera lite på varför man väljer att gå klädd så och jag vet att flera tänker som jag.

Men i morse hände det mig också, fast omedvetet. Så när jag kommer in på dagis och tar av mig jackan inser jag att jag bara har leggings till min korta tröja. Så jag fick ursäkta mig till dagisfröken och skylla på att det var morgon :) Sen när jag kom hem tittade jag mig i spegel för att se så att byxorna iaf inte var genomskinliga och självklart så va de just precis vad dom va!

Så dagens diss går helt klart till leggings utan rumpövertäckning!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards