sarahaxelsson

Alla inlägg under september 2011

Av Sarah Axelsson - 20 september 2011 11:55

Idag är det tisdag igen och den 20onde dessutom. Det innebär att jag får barnbidragen idag :) Nice, storhandling delux. Ska försöka få Nova att välja en jacka också. Det är inte det lättaste. Hon brukar inte tycka att det är så roligt att köpa kläder.

I helgen har vi vart i Töreboda och hälsat på Andreas föräldrar. Blev en liten spontantripp. Vi var påväg att åka och handla och vände om, hem och packade och åkte dit istället. :)

Igår var vi till kil och träffade mamma, pappa och magnus.

Nej nu ska jag och Theo ut i det tråkiga vädret och gå och hämta Nova.

Ha de bra så länge!

Av Sarah Axelsson - 16 september 2011 11:18

Då var det fredag igen. Veckorna går sjukt fort just nu. Hinner inte riktigt me känner ja. Menmen de e väl så de e. Då blir de ju snart jul iaf och det är ju skoj :) Försökte mig på en shoppingtur till Bergvik igår, men gav upp rätt snabbt och fick inte med mig nått hem :S Så från och med nu blir det nog internetshopping för mig, för de mesta iaf :) Måste hitta lite fina dopkläder. Både till Nova och Theo och nått till mig och Andreas också. Nått förslag?

Försöker få Theo att sova, men det är lättare sagt än gjort just nu, han äter tills han somnar och sen när jag lägger ner honom så vaknar han igen.

I helgen är det Årjängs marten också, lite sugen på att dra dit, men jag vet inte om det är värt att åka så långt för att kolla på samma saker som man såg på oxhälja. Yäyä, nu ska jag ge mig. Ha de bra!

Av Sarah Axelsson - 14 september 2011 10:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 9 september 2011 13:45

Idag är det lugn och ro här hemma, eller ja, en liten stund iaf :) Nova sover i soffan, Theo sover i vagnen och Andreas är på jobbet. Funderar på om jag ska låta Nova sova så länge hon vill och istället låta henne vara uppe lite längre ikväll. Skulle va mysigt att baka lite och sen kolla på någon film eller nått. Men jag vet inte än. Vi får se, beror ju på om Theo vaknar eller inte.

Är grymt sugen på kladdkakesmet. Inte kladdkaka i sig utan bara smeten.

Behöver nog ta mig en smörgås så jag inte börjar vräka godis. Andreas verkar ha några timmar kvar att jobba så det blir nog en sen middag idag.

Nej, nu ska jag ge mig. Take care!

Av Sarah Axelsson - 1 september 2011 22:31

Fick nyss mail ifrån Smartson att man kunde ansöka om att bli testpilot till en AktaGraco BeLogic bilbarnstol. Detta skulle verkligen passa för oss eftersom bilbarnstolarna vi har nu knappt får plats i bilen och är väldigt krångliga att ta in och ut ur bilen. Denna stol verkar bättre, den ska vara enkel och ta ut och in och vad man kan se på bilderna så verkar den vara mindre än våran också. Detta vore en utmärkt chans.

Vill du också ha chansen att bli testpilot för en barnbilstol gå in på

http://smartsontestpilot.se/belogic/bli-testpilot/

Vill ni veta mer kan ni kolla på denna videon

http://www.youtube.com/watch?v=i8jS_AE-WXA

Hoppas verkligen att jag får vara med att testa denna stol.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards