sarahaxelsson

Alla inlägg under december 2012

Av Sarah Axelsson - 5 december 2012 11:33

Nu för tiden har jag fått väldigt svårt för att somna på nätterna. Ligger vaken och vrider och vänder mig hur mycket som helst innan jag kan somna. Sen går man runt och är trött dagen efter och så vill jag inte ha det längre, jag vill somna tidigt och orka med dagarna istället!

Så nu skulle jag vilja ha er hjälp med lite tips: Vad man kan göra för att somna lättare?


Av Sarah Axelsson - 5 december 2012 10:29

  

Nej, se det snöar, nej, se det snöar
Det var väl roligt, hurra
Nu blir det vinter, nu blir det vinter
Som vi har önskat, hurra
Då tar vi kälkarna fram och vantarna på
Och sen vi åker i backen, hej, vad det ska gå


När man vaknade upp och tittade ut i morse såg man verkligen att vintern är här. Snö överallt!

Idag hoppas jag att barna får åka pulka på dagis.. Vi får nog försöka plocka fram våra pulkor också och se om dom är kördugliga i år.




Av Sarah Axelsson - 5 december 2012 10:23

   Det blev inte så mycket handlat igår för min del, men lite lyckades jag få tag i iaf :)

En stjärnljusslinga till Theos fönster. Lite svårt att ta kort när det är så ljust :)

 

En tomtekrans för ljus.

 

Två guldiga tomteljusstakar.

Av Sarah Axelsson - 4 december 2012 23:10

Andreas ligger och kramar mig och halvsover när det dyker upp nån reklam om otrohet på tvn. Så jag frågar honom om han är medlem i den där sajten (för otrogna)
- De tror jag inte, svarar han.
Då frågar jag om han ska bli de och till svar får ja att
- De får jag nog bli.
Det är så roligt att höra folk prata när dom sover, man får lite roligare svar då :)

Nu tar jag natten, godnatt!

Av Sarah Axelsson - 4 december 2012 18:42

Nu är jag och mamma på auktion igen, inga fynd än men de kommer väl förhoppningsvis ;)
Ha en bra kväll allihopa!

Av Sarah Axelsson - 4 december 2012 15:52

Idag har jag pysslat ihop en servetthållare till mina fina julservetter.
Jag tog en gammal servetthållare och klistrade på julservetter på alla sidor.
Sen klippte jag till remsor av självhäftande glitterpapper och satte längst kanterna.
Sen satte jag på glitterstjärnor i hörnen för att dölja de fula kanterna.
Enkelt och juligt :-)

Av Sarah Axelsson - 4 december 2012 13:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 4 december 2012 10:06

I snart fyra år har jag haft bilbarnstolar i bilen och först igår kom jag på hur man gör för att spänna de interns bältena ordentligt. Så är det fler än jag som tycker att dom är för tröga för att spänna ordentligt så har jag ett tips.
Börja med att dra åt bältet vid armarna så midjebältet spänns. Sen är det jättelätt att spänna det. Enkelt och bra. Ibland kanske man ska läsa instruktionerna :/

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards