sarahaxelsson

Alla inlägg under december 2012

Av Sarah Axelsson - 14 december 2012 20:37

Idag har vi riktigt myst till det här hemma. Alla fyra har legat i sängen och tittat på Modig. En jättemysig film som passade hela familjen. Den rekommenderas varmt!

Av Sarah Axelsson - 14 december 2012 14:12

Jag har börjat ge upp hoppet om att vinna några julnappar till Theo och jag har ingen lust att betala flera hundra för några nappar så jag spanade in utbudet på Willys förut. Även om det inte riktigt är julnappar så hade dom iaf julens färger och den ena hade en ren på sig så det fick duga. Jag förstår inte varför inte affärerna säljer julnappar när dom säljer allt som hör julen till.
Tänk va gulligt med pepparkaks- eller tomtenappar. Jag får hoppas dom fixar detta nästa år :-)

Av Sarah Axelsson - 14 december 2012 11:24

Innan jag orkade stänga av tvn igår låg jag och tittade på Call girls på kanal 5. Tänk vad folk får betalt för egentligen.

Funderar lite på om detta kunde vara jobbet för mig :P Haha, nerrå skämt och sido.

Tänk att killar faktiskt ringer till dessa tjejer och snackar en massa snusk och tjejerna håller på med nått helt annat typ målar väggarna eller går runt och handlar och grejjer SAMTIDIGT som dom pratar med dem.

Okej om dom gör det hemma hos sig själva, men att gå runt på stan och snacka en massa sex är INTE okej. Dom får väl tänka lite på sin omgivning, man är ju inte direkt ensam i affären och jag skulle inte vilja att mina barn skulle höra sånna saker när vi är och handlar. Lite gränser får det väl ändå finnas!

Av Sarah Axelsson - 14 december 2012 10:30


Nu är det redan 14 december, bara 10 dagar kvar till julafton. Julklapparna är nästan färdiga. Bara några få som saknas och till dem vet jag redan vad jag ska köpa.

Är ni klara med årets julklappar?


Julgranen är klädd och tomtarna står framme

Vad ska man nu hitta på i väntan på den stora dagen?


Av Sarah Axelsson - 13 december 2012 20:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 13 december 2012 14:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 13 december 2012 11:03

Kollade lite på facebook och fick se den här fina statusuppdateringen från Cattenina Design:
 
Vår Decembertävling är nu avgjord och vi säger GRATTIS till vinnaren... ...Sarah Axelsson som skrev ett så här fint rim: "Till min lille grabb, vill jag vinna ett monster för flabb. En tavla som kan få honom att le, en MONSTERKILLEN NOAH tavla vill jag honom ge."
 
En sån här tavla är det, fast med Theos namn och födelsedatum.
Man tackar och bockar!

Av Sarah Axelsson - 13 december 2012 09:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards