sarahaxelsson

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Sarah Axelsson - 20 december 2012 22:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 20 december 2012 18:31

Idag har de vart en lång dag å vi har hunnit med massor. Först var jag till arbetsförmedlingen å pratade lite. Sen tog vi en tur till ö&b, där hade dom halva priset på alla julsaker så de blev lite mer julsaker :-)
Sen var jag till tandläkaren och hade kontroll och fixade tandvårdsförsäkring. Var lite orolig för att de skulle kosta en massa pengar, men kom därifrån 318 kr fattigare och med en nessesär med saker. Så de kändes helt okej.Så när jag väl har skrivit på försäkringen kan jag springa hos tandläkaren hela tiden ;p
Till mat slängde vi i oss en pizza, innan vi åkte in till stan för att hämta Andreas, lämna paket till julklappsinsamlingen m.m
Lite julklappar han jag köpa också, så nu är jag klar med alla utom Mamma och Pappa... trodde jag och kom på några till :-)
Men men, de får Andreas fixa på lördag.
Va har ni gjort idag?

Av Sarah Axelsson - 20 december 2012 07:48

Torsdagen den 20 december. Fyra dagar kvar till jul, barnbidrag och säkert lön för många. Idag kommer den nog va lungt i affärerna när jag ska köpa de sista ;)
Är ni klara än, eller ska ni också ge er ut idag?

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards