sarahaxelsson

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Sarah Axelsson - 30 december 2012 22:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 30 december 2012 19:04

Idag har vi gjort om lite i Theos rum. Vi tog bort kojan och skötbordet så han skulle få lite plats att leka på istället. Så nu funderar jag på om det inte är dags att ändra om lite på väggarna också. Djuren känns inte riktigt som hans grej längre så jag tror det får bli lite fordon istället, bilar, lastbilar och traktorer tror jag kommer uppskattas mer än djuren.
Men jag kan ju inte bara göra ordning i Theos rum utan jag måste ju göra om i Novas rum också och där måste jag tyvärr tapetsera om också för hon ville ha hästar på sin vägg. Så jag ska se om jag kan hitta lite tapeter och göra om Novas tapeter så som jag gjort med Theos, med gräs och himmel. Sen får det bli wallies som man enkelt kan byta ut när dom tröttnar.
Hittar jag bara tapeter jag vill ha kommer de nog bli tapetserat redan till veckan :-)
Nån som vet vart man kan köpa billiga och fina wallies?

Av Sarah Axelsson - 30 december 2012 14:37

Nyår har vart planerat sen länge, ända sen förra nyår faktiskt. Men pga sjukdom har det blivit ändrade planer, vilket resulterar i att vi inte har några planer alls längre.
Så vi får börja om från början och tänka ut nått mysigt att göra här hemma istället. Självklart ska de bli trerätters och en massa snask.
Men vad kan man hitta på för att dagen ska gå och för att den ska bli lite speciell? Man vill ju inte att nyår ska va som vilken dag som helst.
Vad gör ni på nyår? Har ni några bra tips om vad man kan göra med två små?

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards