sarahaxelsson

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Sarah Axelsson - 11 januari 2014 21:11

Plötsligt händer det, det är inte ofta, men ibland händer det faktiskt. Barnen sover och maken är ute och äter, så jag får vara vaken helt själv här hemma. Å ja kan säga att det inte är det minsta synd om mig. Vad brukar ni göra när ni får lite egentid? Själv har jag valt att lägga mig ner i sängen, med datorn i knät och tvn på den där blåa kanalen som blir när jag inte orkar trycka på någon "riktig" kanal på dosan. Den enda kanalen som lyser upp rummet, men ändå är helt stilla och ljudlös.

Och här tänker jag bara ligga, i lugn och ro, utan något annat ljud än knapparna på datorn. 

Att huset ser ut som ett bombnedslag efter kvällens pyjamasparty stör mig inte de minsta, eller jo, men jag tänker ändå inte lyfta ett finger för att göra nått åt det. De får fixas i morgon. Nu ska jag bara ta det lugnt, själv, i min egen säng i väntan på John Blund.

Av Sarah Axelsson - 11 januari 2014 18:37

Efter en dag full med lek, snö och kalas har N och T bjudit in granntjejerna på lite pyjamasparty. A köpte en ny film, så nu är det film, godis, chips och popcorn som gäller ett tag framåt. Fullt ös hela dagen för kidozen, tror dom kommer somna gott inatt ja :)

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards