sarahaxelsson

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Sarah Axelsson - 9 januari 2014 20:50

Rutiner, rutiner, hör hur ordet klingar i munnen. Känns så härligt att komma tillbaka till fasta tider med uppgång, mat och nattningar. Förstår egentligen inte varför man inte forsätter med rutinerna när man är ledig.
Men de hör väl till antar ja, N var så nöjd när hon fick veta att det snart var helg för på helgen får man göra vad man vill och behöver inte lyssna på mamma.
Inte riktigt vad jag hade tänkt men :)

I morse testade vi en ny metod för att jag inte skulle bli så stressad och "tjata" så på morgonen, vi testade att göra oss iordning istället för att titta på tv. Åh ni ska veta att det funkade och jag slapp höra, sluta tjata mamma. Tror att det var en winn-winn för oss alla tre.
Mindre stress-gladare mamma-gladare barn!

En skalmanklocka borde alla ha. Mat och sovtid i en enkel ringning.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards