sarahaxelsson

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Sarah Axelsson - 9 september 2012 19:10

I helgen har jag och Andreas mamma vart till ullared och handlat en massa skoj :) Det blev en del barnkläder, men måste faktiskt säga att jag är lite besviken över utbudet, trodde de skulle finnas mycket mer barnkläder.

Däremot fanns det destå mer leksaker, så de blev de en hel del av. Tur att de snart är jul :)

Sen åkte vi och hälsade på hennes syster m.familj och även hennes bror. Nova, Theo, Andreas och Thomas kom också ner och hälsade på. Det har vart trevligt, men långt att åka i flera dagar.

Men nu är vi iaf hemma igen och det är inte fy skam. Vi är grymt trötta allihop så det ska bli riktigt skönt att bara ta de lite lungt.

Här hemma har barnen gått och lagt sig, Andreas ser på film och jag och Jonas spelar bingolotto :)

Nee, orkar faktiskt inte skriva mer.

Puss hej!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards