sarahaxelsson

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Sarah Axelsson - 15 september 2012 19:58

Idag när jag för en gångs skull hade chansen att bara ligga å se på tv i några timmar fanns det självklart inget vettigt att titta på, så jag låg och kollade på flera avsnitt i rad av kontaktannonsen. Ett helt värdelöst program, men ändå fick jag mig en tankeställare. Några av dom som va med programmet sa att dom ville ha någon att mysa med i soffan framför tvn med tända ljus å myspys. Men helt ärligt, sysslar par verkligen med sånt efter några år? Och om inte, varför slutar man med det? Här hemma blir de då inte tvmys för när vi väl skulle hinna med det väljer vi istället egentid. Detta ska jag försöka ändra på, jag ska införa obligatoriskt soffmys minst en dag i veckan!

Av Sarah Axelsson - 15 september 2012 15:30

Idag har jag fått en ny leksak av min familj. En surfplatta. Jag har inte riktigt förstått hur man gör för att tex ta kort å så, men jag lär mig nig snart :-) vs ju tvungen att testa å blogga på den. Nova fick testa lite spel. Tror de kommer bli rätt mycket spelande :-) tack så mycket för presenten godingar! Jag älskar er!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards