sarahaxelsson

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Sarah Axelsson - 23 mars 2012 21:52

Idag var det äntligen dags, dagen jag så länge gått och väntat på. Så vid kvart i nio hoppade jag och Nova in i bilen för att åka och hämta Sanna. Sen åkte vi vidare till barnmässan. För att inte riskera att missa goodiebagen som de hundra första får fick Nova och Sanna hoppa ur bilen och ställa sig i kö medans jag åkte och parkerade. Det sparade oss säkert 10 platser ;) Vi fick iallafall våra goodiebags och jag var riktigt nöjd med innehållet. Det var en napp, en nappflaska, CHOKLAD, en banan, en brioask, ett skärp m.m Helt enkelt lite av varje från en del av utställarna på mässan.

Inne på mässan var det sjukt mycket folk. Fattar inte va många som kommer direkt på öppningsdagen. Dom kunde väl väntat lite :P Lite besviken blev jag att inte småfolk eller frisörerna som brukar va där var där. Så nån klippning blev de inte iår. Jag som hade väntat på det :/ Men men, annars var det bra. Nova fick titta på Emil i Lönneberga, sitta i Blixten bilen och träffa Bamse, Lilleskutt, Radioapan och Smurfen så hon var nöjd. Tänkte ta lite fotografier på både Nova och Theo men de kändes inte som så stor idé att ta med Theo in på mässan när det var så mycket folk. Så nu hoppas jag att fotograferna snart kommer till nån barnaffär eller nått så man kan ta lite kort på dem i lite lugnare miljö. Men nu var det ju barnmässan jag skulle skriva om. Fick även med mig en babybag hem. I den finns det lite blöjor, hygiensaker, en body och andra saker som kan vara bra att ha för småbarn och även lite bindor och trosskydd. Så vi fick med oss några kassar hem. Godis, glass och banan smaskades under mässan. De e bra de, man behöver ju inte gå därifrån hungrig om man inte vill :)

En bra mässa som ni inte borde missa ifall ni har eller ska ha småttingar. Den håller på tills på söndag så passa på att åk dit och va med i olika tävlingar, titta på teater och bara ha skoj!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards