sarahaxelsson

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Sarah Axelsson - 13 januari 2013 22:56

Gäller det att lägga undan det man vill ha kvar. För är det nått han TROR ska kastas så försvinner de. Kasta först och fråga sen.. Eller hur funkar det där egentligen.
I lördags skulle Andreas till tippen och frågar mig om han ska ge skorna på altanen till myrorna. Ja sa jag å tänkte inte mer på de... Förens idag när mamma skulle få kolla på lite kläder jag fått av en tjej. De fanns två svarta säckar, en med kläder jag skulle ha och en med kläder som nån annan kunde ta.
Men när jag kom ut och kollade saknades båda dom svarta säckarna. Dom hade tydligen åkt till myrorna dom också.. Skorna va de ja... Morr!
Tur att jag inte hade köpt kläderna iaf. Jag funderade lite på om ja skulle bli arg, men de hade ju inte hjälpt nått och han försökte ju faktiskt bara städa.
Och vad har jag lärt mig av detta? Kolla vad Andreas tar med sig till tippen nästa gång ;)

Av Sarah Axelsson - 13 januari 2013 17:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 13 januari 2013 14:39

Idag har jag köpt lampor att sätta på barnvagnen. Ett rött och ett vitt ljus så nu kommer vi synas när vi är ute och går i mörkret.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards