sarahaxelsson

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Sarah Axelsson - 7 januari 2013 10:19

Sitter och kollar på lite cykelvagnar på jollyroom.se och har hittat lite olika.

Den här känns helt okej, kostar 2495 kr.

En annan modell dom har är denna 

Verkar bättre, men kostar då 6879 kr.

Fast skulle jag få välja vilken jag vill, skulle det bli denna.

Grymt snygg och verkar hur bra som helst, men med ett pris på 9650 (och då måste man köpa till extra grejer) tror jag inte att detta kommer vara Andreas förstahandsval.


Sen hittade jag den här på biltema

Cykel/joggingvagn

Med ett pris på 1299 kanske det borde vara det självklara valet. Men då tar den bara 27 kg och det var länge sen barnen vägde så lite tillsammans. 


Det finns ju en hel del att välja på, med väldigt olika priser, har ni testat några av vagnarna? För och nackdelar? 

Av Sarah Axelsson - 7 januari 2013 09:14

Inatt var det riktigt svårt att sova, först låg jag och vred och vände mig fram tills Theo kom in vid två. Nova kom in typ vid fyra och sen höll dom sig vakna till fem. Därför tänker jag ligga i sängen hela förmiddagen och bara slappa.

Men, allt detta ledde tillslut till en lösning på mitt vagnproblem. När jag tänkte efter lite förstod jag att det nog inte bara är barnvagnen som har mögel, cykelvagnen har ju också stått ute hela vintern och likaså barncykelstolen.

Och precis som jag trodde så är allt förstört. Cykelstolen kan jag bara ta bort tyget på och ha kvar plasten, men vagnarna är ju körda. Meen, då kom jag på de. Jag köper mig helt enkelt en cykelvagn med handtag, så kan jag använda den till både cykeln och på promenaderna.

Nu gäller det bara att hitta en som funkar, den ska kunna ta minst 35 kg i vikt, vara skapligt hög och måste såklart ha plats för två barn. Så dagens uppdrag blir att leta och leta tills jag hittar vad jag vill ha.

Har ni några tips på bra cykelvagnar?

Av Sarah Axelsson - 7 januari 2013 00:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards