sarahaxelsson

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Sarah Axelsson - 2 januari 2012 21:15

Varje år runt nyår sitter man och försöker komma på vad man ska ha för nyårslöften under det kommande året. Oftast blir svaret desamma. Äta mindre godis, nyttigare och försöka bli av med dom där extrakilona man har på kroppen. Men, efter typ mellan en vecka och en månad av det nya hälsosammare livet händer något, man tröttnar och inser att det inte spelar någon roll om man är lite fet så länge man får äta dom där godsakerna som man längtar efter.

Så jag har tagit detta nyårslöfte på största allvar och kommer med andra ord inte äta godis på säkert flera dagar. Men, jag kommer inte försöka hålla det hela året, utan bara tills jag gått ner det där onödiga julätar kilot :P, sen tänker jag börja äta godis igen :) Tur att jag ammar så att det går fort ner, hade jag inte gjort det hade jag nog vägt betydligt mer efter allt gott man vräkt i sig under december.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards