sarahaxelsson

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Sarah Axelsson - 21 mars 2012 20:48

Idag fick Theo panik. Vi satt på golvet hos mamma så kastade jag en plast buskboll till honom. När han fick handen på den fick han panik och man såg och hörde hur hemskt han tyckte det var. Trodde inte att småbarn var rädda för saker på det sättet. Sen testade jag honom och la den mellan oss och ropade på honom, men han vågade inte krypa förbi förens jag slängt iväg den. Stackars liten. Sen tänkte Nova sätta den på huvudet på honom men det stoppade jag ;)

I morgon ska vi ut och grilla med Theos föräldragrupp. De ska bli riktigt mysigt så nu hoppas vi på toppenväder hela dagen. Blir väl kanske en tur till kyrkan också på kvällen ifall vi hinner. Beror lite på när Andreas slutar jobba.

Snart är det fredag också, det innebär BARNMÄSSAN!!! Åh, de ska bli riktigt roligt. Har längtat efter den i flera månader nu :) Hoppas på många goodiebags och en massa bus och skoj. Har även tänkt att jag ska klippa mig när jag är där så jag hoppas att dom som klipper är där iår igen.

Nu ligger jag och Nova och tittar på Nicke nyfiken och nu är det kramtime så nu ska jag dra mig!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards