sarahaxelsson

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Sarah Axelsson - 4 januari 2012 18:21

När det nya året började kom jag på att jag skulle sluta amma Theo på natten eftersom han använder mig istället för tutte och vill amma hela tiden. Va lite orolig för hur de skulle gå och om jag skulle få sova någonting. Men alla tre dagar har det skett stora framsteg och inatt fick han välling mellan 20-21 och sov ända till 7 i morse utan att äta. Eller ja, han sov inte hela tiden utan vakna för napp och en och annan kram, men han var inge vidare ledsen eller nått som han har blivit annars och kunde somna om enkelt utan mat. Så alla "rutiner" har idag ändrats och istället för att sova en stund och vara vaken i två timmar, sova, va vaken osv. på dagen har han nu varit vaken, sovit typ tre timmar och sen hållt sig vaken tills han skulle gå och lägga sig för kvällen. Hoppas verkligen att det fortsätter så här. Vore rätt gött att få sova hela nätterna. Nova har vi lyckats lägga i sin egen säng igen sen julas ungefär så hon sover bättre än nånsin när hon slipper trängas med oss andra. Har lagt Theo i sin egen säng också och hoppas på att han vill börja sova där nu. Inga fel att få tillbaka sin egen säng.

Nu ska jag ge mig, snart dax att natta Nova också.

Godnatt på er alla!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards