sarahaxelsson

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Sarah Axelsson - 3 januari 2012 19:53

Idag tyckte våran dator att den inte skulle fungera nått mer. Jag tyckte att det var väldigt bra att jag har en backup på alla mina kort som fanns i datorn. Nu mer låter datorn som en groda och stänger av sig själv innan den ens hunnit starta. Vet inte vad som hände, men mina misstankar säger mig att det var Andreas som slängde den i marken när jag var och handlade... Ska fråga Nova i morgon, hon brukar säga som det är och ibland lite påhittade saker om vad Andreas har sagt eller gjort :)

Försöker få Theo att sluta äta på natten, funkar ganska bra faktiskt. Igår sov han riktigt länge innan han blev hungrig. Så inatt ska jag skicka upp Andreas och göra välling varje gång han vaknar så slipper han amma på natten iaf och jag kan få sova lite.

Tur för mig att jag har min fina rosa dator nu. Men bilder har ja inga så de blir inge med det idag heller.

Kram och godnatt!

Skrev föresten igår också för er som missade det. Blev inte upplagd på fb så det var nog nåra som missa kan ja tro :)

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards