sarahaxelsson

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Sarah Axelsson - 7 december 2011 20:04

Jupp, de e sant. Den har slagit till igen. Åh den smittar hela familjen, en efter en. Det började med Nova, sen gick det vidare till Theo, sen fick jag de och sen på MIN sjuka dag fick Andreas de. Jo man tackar, de va ju jag som skulle ta de lungt å bara ligga i sängen hela dagen och Andreas som skulle göra allt jag bad om hela dagen, men neej då, då blir han också sjuk :(


Även snön har slagit till igen, men det är bara bra. Synd bara att den inte orkade hålla sig kvar på marken. De hade vart roligt att ta med Nova ut på en pulkatur i morgon. De e lite synd om henne nu när vi andra är sjuka och hon måste vara hemma från dagis. Men vi kan ju inte gärna släppa iväg henne dit så hon smittar de andra barnen och sen kommer hem och smittar oss igen när vi har blivit av med de.

 

Nu ska jag dra mig igen, men ha de så bra så skriver jag nog i morgon igen!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards