sarahaxelsson

Alla inlägg under november 2016

Av Sarah Axelsson - 8 november 2016 21:17

Att gå in och bara köpa pepparkakor och julmust var inte det enklaste när dom hade gjort ordning pepparkakor och visade upp på Coop. Nova och Theo tyckte helt klart att dom behövde pynta pepparkakorna innan de skulle ätas och var snabba med att lägga massa strössel och kristyr i korgen.

Sen skulle de göras ordning för att sekunder senare ätas upp. Jag som tyckte vi kunde ha dom som prydnad på ett fint fat, fick inte riktigt som jag ville, men nästa gång kanske dom låter mig behålla några iaf :)

Av Sarah Axelsson - 7 november 2016 16:17

Idag har vi haft lite pysselstuga här hemma.

Nu behöver jag bara hitta bra ljusslingor till dom också. Så om nån ska till Ullared snart får ni gärna hojta till, köpte några där som blev bra. Dom jag köpt på andra ställen blir inte alls lika fina.

Av Sarah Axelsson - 6 november 2016 06:26

Igår var det all helgona så vi var ner till graven två gånger. Först på dagen för att tända ljus och sen på kvällen för att se hur fint det lyste.

På lördag skulle du ha blivit 24 år. Känns så orättvist och saknaden är stor.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards