sarahaxelsson

Alla inlägg den 8 november 2016

Av Sarah Axelsson - 8 november 2016 21:33

Det här med att ligga med mobilen innan man ska sova är oftast inte en så bra idé. Vi testade förra årets overaller idag och dom passade väl egentligen och jag tänkte att dom nog borde funka i år, ända tills jag hittade de här.

Nu måste jag bara komma på en bra anledning till att köpa dom också. Men visst behöver man ha två overaller? Tänk om den ena blir blöt, de vore ju inge bra. Så de bästa vore nog att dom får en varsin så jag inte behöver oroa mig för att dom ska bli kalla i vinter, eller hur? :)

Av Sarah Axelsson - 8 november 2016 21:17

Att gå in och bara köpa pepparkakor och julmust var inte det enklaste när dom hade gjort ordning pepparkakor och visade upp på Coop. Nova och Theo tyckte helt klart att dom behövde pynta pepparkakorna innan de skulle ätas och var snabba med att lägga massa strössel och kristyr i korgen.

Sen skulle de göras ordning för att sekunder senare ätas upp. Jag som tyckte vi kunde ha dom som prydnad på ett fint fat, fick inte riktigt som jag ville, men nästa gång kanske dom låter mig behålla några iaf :)

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards