sarahaxelsson

Alla inlägg den 22 juni 2016

Av Sarah Axelsson - 22 juni 2016 23:43

Har man säsongskort gäller det att använda de, så idag har vi varit på sommarens andra tur till Skara sommarland.

Detta stället är verkligen toppen och det finns alltid nått nytt att utforska. Idag var det båtarna. Theo ville tyvärr inte åka så Nova och Andreas rodde runt en stund medan jag och Theo tittade på från bryggan. Sen fick jag lära mig att åka iaf några vattenrutchkanor, även om jag fortfarande håller mig ifrån värstingarna ;)

Av Sarah Axelsson - 22 juni 2016 23:35

I söndags var det dags för årets tur till Astrid Lindgrens värld. Rädda barnen har ett erbjudande varje år för sina medlemmar, där man får biljetter för hela familjen en dag på ALV. Förra året missade vi det, men annars har vi vart med några år och i år var det dags igen.

Toppenväder, grillning, teater, lotter och massa skoj gjorde dagen toppen.

Av Sarah Axelsson - 22 juni 2016 23:29

I fredags blev vi medbjudna av Anna och hennes barn till "tjuvstarten" på Sunne vattenland.

Även fast vädret inte riktigt var med oss och vi frös mest hela tiden fick vi en härlig stund med bad och vattenrutchkanor.
Konstigt ändå att man har ett sånt ställe så nära, men aldrig varit där tidigare.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards