sarahaxelsson

Alla inlägg den 4 juni 2016

Av Sarah Axelsson - 4 juni 2016 21:07

Idag har vi varit med Theos kompis och hans pappa till en ny härlig badplats. Det var inge folk, solen sken, vattnet var klart och skönt, precis som man vill ha de en dag som denna och det var det inte bara vi som tyckte. När vi satt och fikade skriker Andreas plötsligt till barna att de ska gå därifrån så vi gick och kollade vad det var för nått. I vattnet simmade en orm, nått som jag aldrig tror jag sett förut så jag och Theo gick ner i vattnet och följde efter ormen när den simmade iväg. Sen såg vi ännu en orm i vassen. Riktigt coolt att se och lite spännande också :)

Så när Andreas berättar för er att han blev attackerad av en 4-6 meter lång livsfarlig orm, med ett gap som skulle kunna sluka en hel ko, vill jag att ni håller med honom samtidigt som ni tänker på den stackars snoken som antagligen blev livrädd när han hörde Andreas mycket manliga skrik från strandkanten ;)

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards