sarahaxelsson

Alla inlägg den 9 december 2015

Av Sarah Axelsson - 9 december 2015 19:30

Blir det en bäbis här hemma lagom till jul.
Idag när vi satt vid matbordet frågade Theo mig om vi hade någon haklapp.
Jag svarade att vi inte har det och Theo funderar och kommer fram till att vi måste köpa en om han ska ha ett småsyskon. Han berättar också att han önskar sig ett syskon i julklapp. Att skapa och föda ut ett barn på två veckor blir nog en utmaning, men vi får göra vårt bästa :)

Theo och jag ligger i sängen redo för att ta natten när han tittar på min puppe och säger:
-Oj vilken stor puppe du har. Mamma du har den största puppen i mitt liv.
Sen visar han Nova hur stor puppe jag har genom att göra en cirkel av hans inte allt för stora händer :)

Av Sarah Axelsson - 9 december 2015 17:58

Redan 9: onde december. Här går det undan. Känns som att jul kommer att komma och gå innan vi hinner blinka i år. Tur att vi iaf får ledigt några dagar innan jul så man hinner njuta lite.

I dagens Nisse lucka låg det två små paket med julhundar som jag köpte på Liseberg förra året.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards