sarahaxelsson

Alla inlägg den 3 december 2015

Av Sarah Axelsson - 3 december 2015 19:16

Nån som vet hur svårt det är att byta ett batteri på Samsung Galaxy s6? Fixar man ett sånt byte eller borde man lämna in den?
Isf, vart kan man lämna in den? Finns det nått bra ställe i Karlstad?
Min telefon bestämde sig för att börja fungera lite smått igen efter sitt toadopp, problemet är bara att startknappen inte funkar som den ska och batteriet drar ur sig på bara några timmar och blir jättevarmt när man laddar eller håller på med mobilen.
Så nu behövs iaf ett nytt batteri.
Vet ni nått bra ställe där man kan lämna in mobilen?

Av Sarah Axelsson - 3 december 2015 15:54

Idag känner jag mig sådär små sjuk som man kan känna sig strax innan man blir sjuk på riktigt.
Så ja kurerar mig under en filt i soffan med dator, chips och godis medan barna är iväg och leker med kompisar.

Nu är det bara en dag kvar till helgen. Då kommer äntligen Andreas hem. Sen har vi både innebandymatch, julmarknad och julbord inplanerat i helgen så de passar sig inte att bli sjuk just nu.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards