sarahaxelsson

Alla inlägg den 19 november 2014

Av Sarah Axelsson - 19 november 2014 22:22

Testat den nya julsmaken än?
Om inte så gör det.

Här hemma tog den slut på en gång.
Att jag och Theo gillar den är inte så konstigt, men tillochmed Nova som bestämt sig för att inte gilla yoghurt tyckte om den och då är det bra betyg.

Av Sarah Axelsson - 19 november 2014 21:28

Idag har Nova klippt sitt eget hår. Hennes kompis kom in och berättade vad hon gjort och efter kommer Nova. Jag tittade på henne och skrattade, inte åt hur hon såg ut eller något, utan helt enkelt för vad hon hade gjort. Hon tyckte nog det var lite konstigt att jag skrattade först, så jag berättade för henne att nästan alla barn klipper sitt hår nån gång, men man gör det bara EN gång.

Jag tror hon fattade piken och hoppas hon inte klipper håret igen. 

Av vad jag kunde se gick det nog rätt bra ändå, hon verkar ha klippt på rätt ställe och man ser det bara om man kollar riktigt noga. 


Så nu har Nova gjort sitt försök, nu är det bara att vänta några år och se när Theo testar att klippa sitt hår :)

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards