sarahaxelsson

Alla inlägg under oktober 2014

Av Sarah Axelsson - 26 oktober 2014 22:09

A la sig och låtsassov i soffan. Jag gav Nova, Theo och deras kompis en varsin sminkpenna, sen smög dom in, fnittrade och målade.

När han sen "vaknade" var dom riktigt nöjda och berättade för honom att han skulle titta sig i spegeln.
Tänk att så lite kan göra så mycket.

Av Sarah Axelsson - 26 oktober 2014 22:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 26 oktober 2014 21:57

Såg en fin bild på en lampa igår, så jag var tvungen att försöka mig på en själv.

Lite färg, lim och servetter gjorde om en annars rätt tråkig lampa till en fin piratlampa.

Av Sarah Axelsson - 25 oktober 2014 19:44

Idag gjorde vi oss i ordning och åkte till stan för att vara med på spökparaden. Starten var på ett hotell där det visades film, var ansiktsmålning och bjöds på godis

Tyvärr var inte vädret på vår sida så innan paraden skulle gå gick vi till bilen och åkte bort till ica kvantum välsviken på spökfotografering istället.

Av Sarah Axelsson - 24 oktober 2014 23:29

Nova har länge velat visa oss hur det ser ut på 4h gården och tillslut tog vi oss äntligen dit.

Ett mysigt men ganska litet ställe så efter typ 20 minuter hade vi sett allt vi ville se och var klara med besöket :)

Av Sarah Axelsson - 24 oktober 2014 23:16

Nya pärlfigurer av mig och Nova.

Dom här har vi hittat på själva, men nu är idéerna slut.
Nån som har tips på bra sidor där man kan hitta mönster till pärlfigurer?

Av Sarah Axelsson - 23 oktober 2014 20:33

Tänk att man efter 28 år fortfarande tycker det är lika roligt med fisar.
Vi ligger och nattar när Theo utbrister
- Ursh, det är den där lukten igen.
Sen ligger jag och fnissar lite tyst för mig själv.
En stund senare när T nästan somnat fiser jag igen men den här gången brister jag ut i gapskratt och T är inte sen med att hänga på...
Sen fick vi börja om med nattningen.

Av Sarah Axelsson - 22 oktober 2014 22:30

Att dela säng är väldigt mysigt, iallafall med Nova och Theo.
Tyvärr tillkommer det ofta några objudna nattgäster också.
Inatt delar jag säng med två godingar och ett tjugotal zomblings.

Dessa små figurer kan tyckas harmlösa och det hade inte stört mig så mycket om dom hållt sig på sin plats, men hur många jag än plockar bort från min plats verkar de aldrig ta slut.
Imorgon kommer det införas leksaksförbud i min säng!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards