sarahaxelsson

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Sarah Axelsson - 20 mars 2014 13:58

De tar på krafterna att jobba dubbelt. Efter gårdagen är jag helt slut och vill helst bara sitta still i soffan.
Men lite har vi fått gjort under dagen iaf.

Vardagsrumsgardinerna är på plats och bordet påskdukat.

Kladdkakemuffins är bakade och uppätna (utom en som vi sparade till A)

Vi har gjort en varsin påskskål

Påskliljan har kommit ur sin plast

Theo har skrivit sitt namn

Och Novas tavla har kommit upp på väggen bredvid min.

Visst känns de som vi hunnit med mycket, men inte om man jämför med tiden framför tvn. Imorgon ska vi förhoppningsvis vara friska så N och T kan gå ut igen. Dom har vart inne i tre dagar nu, är imponerad över att dom inte kryper på väggarna. Men är man sjuk så är man.

Vad hittar ni på när ni är hemma med sjuka barn?

Av Sarah Axelsson - 20 mars 2014 13:29

Tog ner påskpyntet från vinden igår

A tittade på lådan och tyckte synd om den för att det var så lite, när vi har så mycket till jul.
Jag håller med honom och hoppas han tar fram stora plånboken när påsksakerna kommit fram i affärerna :)

N var nöjd och satte genast igång att pynta sitt rum.

Av Sarah Axelsson - 20 mars 2014 13:24

Toarullar, färg, papper och lim kan bli fina påskharar.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards