sarahaxelsson

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Sarah Axelsson - 11 mars 2014 20:51

På dagarna skiner solen och visar upp att våren är här. Blommorma börjar växa på gården. Men här inne känns de som tiden står still. Små glimtar av jul tittar fram i rummen, sovrummet är värst, julgardinerna sitter kvar, sängkläder med tomtar och en julkruka bredvid tvn. På toan står julgruppen kvar på handfatet. Tvättstugan har kvar julkulan vid dörren.
Men nu tror jag att jag börjar bli redo. Innan helgen ska julen kastas ut här hemma :-)
Hur ser der ut hos er? Har ni fått bort allt julpynt än?

Av Sarah Axelsson - 11 mars 2014 18:28

Idag har jag sett en ny sida hos N. Jag bad T lära henne hur man satte ihop bilbanan och det var inte alls bra. Hon var minsann inte liten och hon kunde mer än T osv. Lite skrik och en trashad bilbana senare gick hon in i sitt rum och surade. Så jag passade på att prata med henne och berätta om hur mycket hon kan och hur mycket hon lär T varje dag och att vi alla kan olika saker. Då vände hon det hela och gick och visade T hur man kastade boll på olika sätt istället. Och han följde glatt med storasyrran och försökte göra exakt som hon gjorde.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards