sarahaxelsson

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Sarah Axelsson - 6 mars 2014 21:47

I två dagar har vi cyklat till dagis och jobb. Påvägen till jobbet känner jag mig riktigt nöjd och tänker att fortsätter ja röra på mig och struntar i godsaker på vardagarna så kommer jag nog vara redo för stranden redan i juni.
Men sen händer nått, lunchen börjar närma sig och magen skriker efter godis och glass, men jag lyckas stå emot och käkar mackor istället.
Sen går det bara utför jag börjar med glass med chokladsås och som om inte det räckte går jag och Nova in på willys för att köpa en godispåse att smaska på.
Jag förklarar för Nova att hennes godis ska sparas till helgen, medan jag i smyg tänkte äta upp allt mitt redan ikväll.
Hur kommer det sig att det ska vara så svårt att hålla sig undan godiset på kvällen?
Om det fortsätter så här kommer mitt sommarhull vara större än någonsin, men de kan de kanske vara värt... eller?

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards