sarahaxelsson

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Sarah Axelsson - 13 januari 2014 22:22

Med 130kr kvar på kontot den här månade begav jag mig till coop för att köpa baguette, men jag fastnade. Dom hade strumprea så jag var tvungen att köpa några par. Numera har jag 20 kr på kontot, men är iaf nio par strumpor rikare... Eller ja barna då, för det var ju självklart till dem ;)

Funderar på om jag ska nalla av matpengarna i morgon och köpa fler strumpor, dom var ju så fina. N tvingade mig att tvätta upp några för hand så dom skulle hinna torka tills i morgon, så jag tror nog att hon också gillade dem.

Av Sarah Axelsson - 13 januari 2014 14:26

I morgon och bara i morgon har elgiganten rea på denna och dom lockar mig med både mail och reklamblad. Dom vet verkligen hur dom ska locka folk för jag tror inte jag kommer kunna hålla mig länge till.

Sitter och funderar ut vad jag kan komma på för bra anledning till att köpa den, och jag skulle verkligen behöva den till resan, eller hur?

Den ser ju så smidig ut och bilderna tas mycket snabbare än med min kamera så slipper jag missa dom där speciella ögonblicken. Med min hinner barna gå nån annanstans innan bilden ens är tagen.

Åhh, jag vill, jag vill, jag vill!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards