sarahaxelsson

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Sarah Axelsson - 19 december 2013 22:14

Idag har jag vid flertalet gånger blivit utbytt av N och T. En riktigt konstig känsla att veta att barnen faktiskt vill göra saker utan att jag är med. Det har inte hänt allt för många gånger tidigare. Jag förstår ju att det är något barn faktiskt gör och eftersom vi umgås nästan hela tiden kan det vara roligt för dom att leka med andra ibland, men ändå, dom kan väl dissa mig lite diskret istället ;)
N ville inte leka med mig förut utan skulle bara hjälpa farmor, när farmor gick iväg en stund kom hon till mig och lekte "tills farmor kommer tillbaka".
När vi skulle sova ville varken N eller T att jag skulle natta dem, utan då var det bättre med pappa.
Men när jag väl hade gått upp kom T och hämtade mig igen. N sover fortfarande inte utan väntar på att A (som smet upp igen när jag kom tillbaka) ska gå och lägga sig.
Det ska bli spännande att se hur det går imorgon, om det här är nått återkommande eller om det bara var en endagsgrej ;)

Av Sarah Axelsson - 19 december 2013 16:31

Ni har väl inte missat åreta Julklappsinsamling på hotell plaza?
Vet inte hur länge dom håller på, men tycker absolut att alla som kan hjälpa ska göra det. Det är ju bara jul en gång om året och om alla hjälps åt kan det bli en god jul för oss alla.

Här är vårat bidrag till årets insamling.
Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.

Av Sarah Axelsson - 19 december 2013 11:02

Tog oss lite frukost på Mcdonalds på bergvik idag. Där inne jobbade en riktigt trevlig tjej. Vi började med att hälla ut lite juice och när hon torkat upp efter oss kom hon med en ny juice som vi kunde ha med oss på vägen.
Sen skulle vi beställa en glass, en mcflurry med smarties som N och T skulle få dela på. Men då gjorde hon i kassan istället två små glassar med smarties på som hon dessutom bjöd på.
Hon gav riktigt bra service och gjorde så vi fick en bra start på morgonen.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards