sarahaxelsson

Alla inlägg den 17 december 2013

Av Sarah Axelsson - 17 december 2013 21:33

Hur gör man för att få bort så många gifter som möjligt ur huset och vardagen?
En stor giftbov är dammet, så där startar jag mitt uppdrag.

Damma, dammsuga, moppa och byta sängkläder händer nu flera gånger i veckan istället för nån gång i månaden. Känns bra att ha nått att sträva efter, vet man att man får bort en massa onödiga gifter ur hemmet känns helt plötsligt inte städningen lika jobbig längre.

Av Sarah Axelsson - 17 december 2013 21:06

Nu tycker N och A att det är dags för en ny bilstol till N. Själv är jag lite kluven och hade hoppats på att hon kunde ha sin bakåtvända fram till våren iaf.
Men jag blev nerröstad och sitter nu och funderar på vilken bilbarnstol som är bäst.
För ska hon sitta framåtvänt ska hon iaf va så säker som det bara går.
Läser lite tester och kollar runt lite, men i denna djungel är det inte lätt att hitta nått.
Så jag ställer mig frågan, vad är jag ute efter?
En säkert bilstol med bra nackstöd och så lite gifter som möjligt.
Så vart ska man då börja leta? Ska man välja stol med eller utan izofix?
Åh, blir tokig på de här. Kan inte nån bara gå in på en affär, leta upp den bästa stolen som går att hitta och köpa den till mig så jag slipper fundera på det själv?
Nu ska jag titta runt lite mer, återkommer när jag hittat nån bra.. och du, just du.. har du några förslag på stol så sitt inte inne med dem. Låt mig veta ;)

Av Sarah Axelsson - 17 december 2013 20:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards